Güncel olmayan bir tarayıcı kullanıyorsunuz. Bunu veya diğer web sitelerini doğru şekilde görüntülemeyebilir. Yeni sürüme geçmeli veya bir alternatif kullanmalısınız. tarayıcı.
Ben bu devreyi 18 yıl önce 1976 model passat arabam için kurmuştum. mükemmel çalışıyor. 6 sene sonra sattığım da üzerindeydi. ve sonraki sahibi de bir o kadar uzun süre kullandı. Alman (TZ1) ateşleme ünitesinin iç devresidir. Tabiki ben böyle kullanmadım. mevcut distribütörü söktüm. Daha üst bir model aracın distribütörünü hurdacıdan bulup aldım. onun üzerindeki hall-effect sensörü ile bu devre arasına tek transistorlu bir devre ile kare dalga adaptasyonu oluşturarak şemadaki kontak noktasından sürmüştüm. Gerekil sente ayarlarından sonra sonuç tam olarak mükemmeldi. hiç sorun çıkarmadı. aracımın çekiş gücü çok artmıştı. öyleki; arabamın kilometre göstergesi son 190km/h'di. Bu devre yardımıyla. kelle koltukta bir hız denemesi yapmıştım. sonuç: kilometre göstergesi Takometre sıfırlama pimine kadar dayanmıştı. yani 190+40=230km/h gibi bir hız gördüğümde inanamamıştım ama gerçekti. İlave başka bir modifiye bile gerekmemişti. Bu eski püskü dış görünüşü bişeye benzemeyen arabam bir çok yeni model arabaya saç-baş yoldurdu. İnanın çok ama çok keyifli oluyor. Ah bide şanzımanı 5 vitesli olsaydı daha iyi olabilirdi.
500W DC to AC Inverter circuit diagram with FET. This power inverter is a lot more frequency-stable than the 15-minute DC-AC converter and it can be built to operate with battery voltages from 12 Volts to 48 Volts.