[h=1]BlackBerry Passport Rekor Kırıyor![/h] [h=3]BlackBerry'nin yeni akıllı telefonu, özellikle de iş dünyasını hedef alan ürünü BlackBerry Passport beklenenden de iyi bir satış performansı sergiliyor. CEO Chen geleceğe dair çok umutlu.[/h]
Bir zamanların talihsiz RIM'i, bugünün talihi bir türlü yaver gitmeyen BlackBerry'si en nihayetinde turnayı gözünden vurmuş gibi görünüyor. Şirkete yeni bir anlayış getireceğini söyleyerek görevine başlamış olan CEO John Chen yaptığı açıklamada, yeni akıllı telefonları BlackBerry Passport'un muazzam bir ilgi ile karşılandığını müjdeledi. Hatta şirket talepleri karşılamakta zorlanmaya bile başlamış!
Ürünlerin ellerinde kalmasındansa böylesi bir yoğun çalışma temposuna adım atmayı tercih ettiğin belirten CEO Chen, BlackBerry'nin akıllı telefon pazarındaki "olayı eğlence olarak görmeyen" yüzde 30'luk kesime eğildiğini söylüyor. Bir başka değiş ile iş dünyasına dair özel ürünleri ile güçlenmeye başlıyor.
BlackBerry yükselişe geçti!
BlackBerry 2010 senesinde 52.3 milyon adet cihaz satmış ancak geçtiğimiz yıl 13.7 milyon ünite ürün elde kalmıştı. Analistler BlackBerry'nin artık işin sonuna geldiğini söylerken taze CEO John Chen farklı yollar deneyeceklerini dile getirmişti. Görünen o ki Chen gerçekten de haklı çıkmış ve şirketi yavaş yavaş da olsa düzlüğe çıkartmayı başarmış.
4.5 inç'lik 1440 x 1440'lık ekranı ile iş dünyasına dair akla gelebilecek her türlü dökümanı okumak ve üzerinde çalışmak için kusursuza yakın bir başarı sağlayan BlackBerry Passport hızla stokları tüketirken, Kanadalı marka başka bir cihaz üzerine eğildi bile.
BlackBerry Classic adıyla satışa sunulacak olan ve adından belli olduğu üzere köklerine dönüş yapcak yeni BlackBerry telefon fiziksel QWERTY klavye, klasik fonksiyon tuşları gibi özellikleriyle eski müşterilerini selamlayacak. BlackBerry Passport üst seviye bir cihazken, BlackBerry Classic ise orta segmentin üyesi olacak.
Ürünlerin ellerinde kalmasındansa böylesi bir yoğun çalışma temposuna adım atmayı tercih ettiğin belirten CEO Chen, BlackBerry'nin akıllı telefon pazarındaki "olayı eğlence olarak görmeyen" yüzde 30'luk kesime eğildiğini söylüyor. Bir başka değiş ile iş dünyasına dair özel ürünleri ile güçlenmeye başlıyor.
BlackBerry yükselişe geçti!
BlackBerry 2010 senesinde 52.3 milyon adet cihaz satmış ancak geçtiğimiz yıl 13.7 milyon ünite ürün elde kalmıştı. Analistler BlackBerry'nin artık işin sonuna geldiğini söylerken taze CEO John Chen farklı yollar deneyeceklerini dile getirmişti. Görünen o ki Chen gerçekten de haklı çıkmış ve şirketi yavaş yavaş da olsa düzlüğe çıkartmayı başarmış.
4.5 inç'lik 1440 x 1440'lık ekranı ile iş dünyasına dair akla gelebilecek her türlü dökümanı okumak ve üzerinde çalışmak için kusursuza yakın bir başarı sağlayan BlackBerry Passport hızla stokları tüketirken, Kanadalı marka başka bir cihaz üzerine eğildi bile.
BlackBerry Classic adıyla satışa sunulacak olan ve adından belli olduğu üzere köklerine dönüş yapcak yeni BlackBerry telefon fiziksel QWERTY klavye, klasik fonksiyon tuşları gibi özellikleriyle eski müşterilerini selamlayacak. BlackBerry Passport üst seviye bir cihazken, BlackBerry Classic ise orta segmentin üyesi olacak.