guclusat Tanınmış Üye Süper Moderatör 7 Kasım 2020 #1 Led İndikatör devre şeması led gösterge devre şeması pcb ektedir. Eklentiler LED INDIKATOR.zip LED INDIKATOR.zip 13,7 KB · Görüntüleme: 267 signal clip.jpg 91,6 KB · Görüntüleme: 412 Son düzenleme: 28 Kasım 2023
guclusat Tanınmış Üye Süper Moderatör 1 Aralık 2020 #2 Farklı bir devre daha çok fazla malzeme kullanılmadan kolayca yapılabilir.
M mastercell2040 Yeni Üye Kayıtlı Üye 22 Eylül 2022 #3 Buenas amigos, soy nuevo en el foro, mi pregunta es, este clip funciona o tiene un error, quiero hacerlo para mi amplificador
Buenas amigos, soy nuevo en el foro, mi pregunta es, este clip funciona o tiene un error, quiero hacerlo para mi amplificador
guclusat Tanınmış Üye Süper Moderatör 2 Aralık 2022 #4 mastercell2040 dedi: Buenas amigos, soy nuevo en el foro, mi pregunta es, este clip funciona o tiene un error, quiero hacerlo para mi amplificador Genişletmek için tıkla... Hola, aun no lo he probado, funciona en muchos foros, creo que puedes probar en los materiales.
mastercell2040 dedi: Buenas amigos, soy nuevo en el foro, mi pregunta es, este clip funciona o tiene un error, quiero hacerlo para mi amplificador Genişletmek için tıkla... Hola, aun no lo he probado, funciona en muchos foros, creo que puedes probar en los materiales.