Avrasya Bölgesi’nin en büyük iş geliştirme ve teknoloji platformu olarak kabul edilen CeBIT Bilişim Eurasia bugün kapılarını açıyor. 10 Ekim pazar gününe kadar TÜYAP Beylikdüzü Fuar Merkezi’nde gerçekleştirilecek olan fuarda, son tüketici 3D teknolojisiyle, profesyoneller ise 58 ülkeden gelen alım heyetleriyle yüz yüze gelecek Geçen yıl ilki düzenlenen Broadcast Cable&Satellite fuarı yine CeBIT ile eşzamanlı TÜYAP Beylikdüzü Fuar ve Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilecek.
Teknoloji dünyasının merakla beklediği CeBIT Bilişim Eurasia, bugün başlıyor. Bu yıl 6-10 Ekim tarihleri arasında Beylikdüzü TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi’nde 11.’si düzenlenecek CeBIT Bilişim Eurasia’da Dış Ticaret Müsteşarlığı (DTM) ve b2fair ile yapılan işbirlikleriyle yurtdışından alıcı getirmeye odaklanıldı. DTM’nin 58 ülkeden alıcı heyeti getirmek için çalışmalar yürüttüğü fuarda, özellikle Avrupa’da tüm ticaret ve sanayi odalarının verilerine sahip olan b2fair de, şirketlerin alıcılarla bir ebir görüşmeler gerçekleştirmesini sağlayacak. Ayrıca fuarda bu yıl ilk kez akıllı kent uygulamaları ve dönüşümlerinin sergileneceği özel bir bölüm yer alacak. Geçen seneki fuarda 5 milyar Euro olan iş hacminin bu yıl 6 milyar Euro’ya çıkacağını tahmin ettiklerini belirten CeBIT Bilişim Eurasia Fuar Direktörü Murat Özer, bu iş hacminin yaklaşık yüzde 80’inin yurtiçi, yüzde 20’sinin ise yurtdışı kaynaklı olmasının beklendiğini söyledi.
58 ÜLKEDEN HEYET GELİYOR
CeBIT’e bu yıl DTM’nin de desteğinin sağlandığını belirten Özer, katılımcılarından topladıkları hangi ürün grupları için hangi hedef ülkelere ulaşmak istediklerine ilişkin verileri DTM ile paylaştıklarını ve onların da yaptıkları çalışmalar sonucunda ABD, Meksika, Peru, Brezilya, Endonezya, Tanzanya, Kenya, Senegal, Yunanistan, İtalya’nın da aralarında bulunduğu toplam 58 hedef ülke belirlendiğini dile getirdi. Fuar boyunca merkezi Brüksel’de bulunan ve Avrupa’nın yanı sıra Rusya, Ukrayna gibi ülkelerdeki tüm icaret ve sanayi odalarının verilerine sahip olan b2fair’in “matchmaking’’ aktivitesi ile katılımcı şirketler, ürünlerinin hedef kitlesinde yer alan şirketlerle bire bir görüşmeler gerçekleştirecek.
Anadolu gezileri sırasında bu yıl ilk kez belediyeleri de ziyaret ettiklerini kaydeden Özer, geçtiğimiz yıllarda var olan iş dünyası ve dijital yaşam ana bölümlerine eklenen
kamu sektörü bölümü altında bu yıl ilk kez ‘akıllı kent uygulamaları’ bölümünün lanse
edileceğini belirtti.
=====================================================
Fuar hakkında düşüncelerinizi bekliyoruz Bizde fuarda olacağız sadece ziyaret için
Teknoloji dünyasının merakla beklediği CeBIT Bilişim Eurasia, bugün başlıyor. Bu yıl 6-10 Ekim tarihleri arasında Beylikdüzü TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi’nde 11.’si düzenlenecek CeBIT Bilişim Eurasia’da Dış Ticaret Müsteşarlığı (DTM) ve b2fair ile yapılan işbirlikleriyle yurtdışından alıcı getirmeye odaklanıldı. DTM’nin 58 ülkeden alıcı heyeti getirmek için çalışmalar yürüttüğü fuarda, özellikle Avrupa’da tüm ticaret ve sanayi odalarının verilerine sahip olan b2fair de, şirketlerin alıcılarla bir ebir görüşmeler gerçekleştirmesini sağlayacak. Ayrıca fuarda bu yıl ilk kez akıllı kent uygulamaları ve dönüşümlerinin sergileneceği özel bir bölüm yer alacak. Geçen seneki fuarda 5 milyar Euro olan iş hacminin bu yıl 6 milyar Euro’ya çıkacağını tahmin ettiklerini belirten CeBIT Bilişim Eurasia Fuar Direktörü Murat Özer, bu iş hacminin yaklaşık yüzde 80’inin yurtiçi, yüzde 20’sinin ise yurtdışı kaynaklı olmasının beklendiğini söyledi.
58 ÜLKEDEN HEYET GELİYOR
CeBIT’e bu yıl DTM’nin de desteğinin sağlandığını belirten Özer, katılımcılarından topladıkları hangi ürün grupları için hangi hedef ülkelere ulaşmak istediklerine ilişkin verileri DTM ile paylaştıklarını ve onların da yaptıkları çalışmalar sonucunda ABD, Meksika, Peru, Brezilya, Endonezya, Tanzanya, Kenya, Senegal, Yunanistan, İtalya’nın da aralarında bulunduğu toplam 58 hedef ülke belirlendiğini dile getirdi. Fuar boyunca merkezi Brüksel’de bulunan ve Avrupa’nın yanı sıra Rusya, Ukrayna gibi ülkelerdeki tüm icaret ve sanayi odalarının verilerine sahip olan b2fair’in “matchmaking’’ aktivitesi ile katılımcı şirketler, ürünlerinin hedef kitlesinde yer alan şirketlerle bire bir görüşmeler gerçekleştirecek.
Anadolu gezileri sırasında bu yıl ilk kez belediyeleri de ziyaret ettiklerini kaydeden Özer, geçtiğimiz yıllarda var olan iş dünyası ve dijital yaşam ana bölümlerine eklenen
kamu sektörü bölümü altında bu yıl ilk kez ‘akıllı kent uygulamaları’ bölümünün lanse
edileceğini belirtti.
=====================================================
Fuar hakkında düşüncelerinizi bekliyoruz Bizde fuarda olacağız sadece ziyaret için