1. Bu site çerez kullanmaktadır. Siteyi kullanmaya devam etmeniz halinde çerez kullanımı ile ilgili site koşullarını kabul etmiş sayılırsınız. Daha Fazlasını Öğren.
guclusat
Son Etkinlik:
19 Kasım 2017 21:25
Katılım:
14 Haziran 2009
Mesajlar:
10.082
Beğenileri:
82
Ödül Puanları:
48
Cinsiyet:
Bay
Ana Sayfa:
Yer:
Rize
Meslek:
Elektronik Teknisyeni

Sayfayı Paylaş

guclusat

Tanınmış Üye, Bay, Rize

Süper Moderatör

yunusemre saat kardeşim maalesef bende yok yazılım olarak destek de fazla yok web de denk gelirsem foruma eklerim. 1 Haziran 2016

guclusat üyesinin en son etkinliği:
19 Kasım 2017 21:25
    1. Nounou MasterKey
      Nounou MasterKey
      hello Dear friend ,
      problem is solved !!
      but i have other problem
      of améliore my Upload center ,,!!
      how to ??

      how to édite this ?

      organised files per last time add no by Alphabitic
    2. KVANC
      KVANC
      hayırlı akşamlar ustam ben antalyadan yazıyorum benim 18000 taplin marka cihazım var 53derece ayladım fakt bütün kanallar şifreliyazıyor yeni şifre varmı cevap yazarsan sevinirim
    3. ahmet_70
      ahmet_70
      ustam ne yaptın bakabildinmi programa
    4. ahmet_70
      ahmet_70
      iyi kşamlar ustam.epronu okuduktan sonra kodu hangi satırda bulacam.yardımcı olablirmisiniz.teşekkürler
    5. wrcxpower
      wrcxpower
      Ben niye yeni üye olarak gözüküyorum?yamuk herif cihandan ayrılınca böylemi yapiyorsunuz :)))
    6. EFEAVCI
      EFEAVCI
      Usta kolay gelsin bende taplin 18000 fta var 53 dereceyi izleyebilirmiyim 7 aydır izliyemiyorum yardımcı olurmusun
    7. NURELEKTRON
      NURELEKTRON
      kardeş 05079536010 a çağrı bırakırsan görüşmek isterim. nisanın ilk haftası mete beyle görüşecektik ama ses seda yok.
    8. sbebec
      sbebec
      ustat kolay gelin
      digibox 84500 tiwin cihzazım var
      53 dereceden kanallar acık
      ama 21.6 derceden acılmıyor
      cihazın tiwin kısmına 53 Derece Kart Yazılımları.12.08.2009v yukledim
      cihazada 84500 twin cihaz yazilimlar depodan indirip yukledim
      21.6 da izlemem icin ne yapmam gerekli
      lutfen yardım edermisiniz
    9. n-server
      n-server
      Usta merhaba ben Azerbaycandan katlyorum sizin forumunuza bir ricam var bana destek olsaz cok sevinirim taplin 9000 fta 53 bord yazılımı nasıl yazılır
    10. sivasdijital
      sivasdijital
      slm usta
      memet usta 9900 cxcı sinyal hıc yok sorun ne olabılır
    11. santiagoibo
      santiagoibo
      arkadaslar size bişi soracam ben windows 7 için lisans programını aldım amayapamıyom yardım edermisniz
    12. ali kenan
      ali kenan
      mehmet abi doğum günün kutlu olsun nice mutlu yıllara:)))
    13. 052morşimşek
      052morşimşek
      mehmet usta bu kasım ustadan alınan cihazın birtanesinde dıgıbox5400plus hata veriyor ses artırıp kısarken farklı programlara giriyor. sanırım yazılımsal. siteyede yazdım bana yükleme loaderi yazılımı vede 53 derece için olan yazılımı lazım .ödemeside ercüment abiye elden vereceğiz bize ilk geldiğinde ödeme yapılacak. hüseyin amca umreye gitti ben dükkanda tekim havale için dışarı çıkamıyorum kasım ustaya selam.
    14. aker85
      aker85
      Guclusat kardeş prozeg pvr333 var bizde... Usb ile güncellemeyi bana bi zahmet anlatırmısın.bir kaç yazılım indirdim... Akşam evde deneyeceğim ama uydu konusunda hiç bilgim yok. Yardımcı olursan çok memnun olurum
    15. f-b-6-g-s-0
      f-b-6-g-s-0
      slm guclusat sana teşekur ediyorum dun senin sayende yazilimi atabildim sağol
    16. selcuklar44
      selcuklar44
      iyi çalımalar bende wood uydu alıcısı var kayat yaptığım zaman mesela trt 1 de kayıt varsa show kanald vb kanallara geçis yapamıyorum ancak trt kanalarına girebiliyorum acaba normalmi iyi günler
    17. extreme
      extreme
      Hocam iyi akşamlar forumda epey dolaşmama rağmen thor ve türk sat için kanal listesi bulamadım cihazıma mevcut ise linkini vermeniz mümkünmüdür acaba .Cihazım taplin 8100fta. saygılar.
    18. f-b-6-g-s-0
      f-b-6-g-s-0
      SLM arkadaşlar Wodex wx1010I USB cihaza usb de yazılım atım fakat açilmadi cihaz ekraninda sanisam a 5 h yaziyo yardi lutfen
    19. izmirliefe
      izmirliefe
      Sayın arkadaşım paylaştığınız bilgiler için çok teşekkür ederim.. Yolunuz ve şansınız açık olsun......
    20. dursun
      dursun
      Slm arkadaşlar bana beko monitör şase şeması lazım ama bulamyorum lütfen yardımcı olurmusunuz
  • Yüklüyor...
  • Yüklüyor...
  • Hakkında

    Cinsiyet:
    Bay
    Ana Sayfa:
    http://www.uydudoktoru.com
    Yer:
    Rize
    Meslek:
    Elektronik Teknisyeni
    Elektronik Teknisyeni
    İnternette Sörf Yapmak

    İmza Ayarları

    Bilgi Paylaştıkça Güzeldir